Je po kvalifikácii na prvý pretek TCR Europe v Monze kde Martin zajazdil veľmi dobre a spokojne oddychuje v zázemí tímu. Na to však aby mohol zajazdiť tak dobre ako dnes, musí mať dokonale pripravené zázemie, automobil a veľa drobných detailov, ktoré sú bežnému fanúšikovi takmer neviditeľné. Hovoríme o práci ostatných pracovníkov tímu, predovšetkým mechanikov, ktorí trávia chvíle keď Martin oddychuje nastavovaním automobilu, ladením motora, opravami dielov, výmenami nových častí a bežnou údržbou automobilu. Peťo spolu s Erikom musia dokonale ovládať všetky časti auta, mať vedomosti k jeho oprave, operatívne riešiť vzniknuté problémy (to je doména hlavne Peťa :)) a po konzultáciách so športovým a technickým riaditeľom Andym nastaviť automobil tak, aby Martin dokázal zajzadiť čo najlepšie. Samozrejme pretek samotný ovplyvňujú aj externé vplyvy, na ktoré nemá ich práca žiaden vplyv. Ale náš automobil VW Golf GTI TCR sa postaví na štart vždy najlepšie pripravený.
Preto týmito pár vetami chceme len ukázať všetkým fanúšikom, že automobilový pretek nie sú len jazdci a autá, ale sú to aj hodiny a hodiny práce ostatných členov tímu spojených so samotnou prípravou na pretek. A to ešte nehovoríme ani o príprave a prácach na zázemí po príchade na miesto každých pretekov.
Myslím, že hovorím za všetkých keď sa touto cestou poďakujeme za prácu každého jedného člena tímu, počnúc oboma jazdcami Martinom a Michalom až po ľudí, ktorí sú takmer neviditeľní v prostredí závodov.